Koulutuksemme

Tervetuloa PKP Solutionsin monipuolisiin ja laadukkaisiin koulutuksiin!

Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle ja organisaatiollesi kattavan valikoiman koulutuksia, jotka ovat olennainen osa työturvallisuutta ja ammattitaitoa. Olit sitten aloitteleva työntekijä tai kokenut ammattilainen, meiltä löydät tarvitsemasi koulutukset varmistaaksesi turvallisen ja tehokkaan työskentelyn.

Tarjoamme koulutuksia seuraavista aiheista:

Tulityökoulutus: Opit tunnistamaan tulitöiden vaarat ja riskit sekä käyttämään asianmukaisia suojavälineitä ja työvälineitä tulitöiden aikana.

Alkusammutuskoulutus: Saat tarvittavat tiedot ja taidot toimia tehokkaasti ja turvallisesti tulipalon alkuvaiheessa, mukaan lukien erilaisten paloturvallisuusvälineiden käyttö ja eri palotyyppien sammutustavat.

Ensiapukoulutukset: Opi reagoimaan nopeasti ja tehokkaasti hätätilanteissa tarjoamalla ensiapua ja antamalla ensiapua erilaisissa tilanteissa.

Tieturvakoulutukset: Opit turvalliset työskentelytavat ja liikenteen ohjauksen perusteet tienrakennustyömailla sekä liikenteenohjaajan tehtävät ja vastuut.

Työturvallisuuskoulutukset: Saat perusteellisen ymmärryksen työturvallisuuteen liittyvistä vaaroista ja riskeistä sekä oppaat turvallisiin työskentelymenetelmiin erilaisissa työympäristöissä.

Ammattipätevyyskoulutukset: Kehitä ammattitaitoasi ja täydennä osaamistasi eri alojen ammattipätevyyskoulutuksissa, jotka vastaavat alasi vaatimuksia ja standardeja.

Kaikki koulutuksemme ovat korkealaatuisia ja täyttävät kaikki vaaditut standardit. Tarjoamme joustavia vaihtoehtoja, kuten lähikoulutuksia ja verkko-opiskelumahdollisuuksia, jotta voit valita sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Liity mukaan koulutuksiimme ja varmista, että sinulla ja henkilöstölläsi on tarvittavat tiedot ja taidot turvallisen ja tehokkaan työskentelyn varmistamiseksi. Ota yhteyttä meihin ja varaa paikkasi koulutuksiimme jo tänään!