Kaupanala

EA 4h ja epämiellyttävä asiakaspalvelu tilanne 1h

Uskomme vahvasti siihen, että turvallinen työympäristö on menestyksen perusta. Siksi olemme omistautuneet rakentamaan juuri teidän tarpeitanne vastaavaa turvallisuutta. Koulutuksemme on suunniteltu huolellisesti ja ajatuksella, jotta jokainen myyjämme olisi varustettu tarvittavilla taidoilla ja tiedoilla menestyksekkääseen työskentelyyn.

Kaupanalan koulutuksissamme keskitymme erityisesti ensiaputaitojen kehittämiseen sekä siihen, kuinka kohdata mahdollisesti negatiivista tai aggressiivista palautetta asiakkailta. Ymmärrämme, että nämä tilanteet voivat olla haastavia, mutta meillä on ratkaisuja.

Ensinnäkin, koulutamme myyjiänne ensiaputilanteisiin. Tarjoamme käytännön harjoituksia ja selkeitä ohjeita, jotka auttavat teitä toimimaan nopeasti ja tehokkaasti hätätilanteissa. Ensiavun osaaminen on elintärkeää, ja haluamme varmistaa, että olette valmiita toimimaan kaikissa tilanteissa.

Toiseksi, käsittelemme tarkasti sitä, kuinka reagoida negatiiviseen tai aggressiiviseen palautteeseen. Opastamme teitä viestintätekniikoissa ja konfliktinhallintakeinoissa, joissa korostamme tilanteen rauhallista hallintaa. Haluamme auttaa teitä kohtaamaan vaikeat tilanteet ammattimaisesti ja rauhallisesti ilman fyysistä kontaktia.

Yhdessä voimme luoda turvallisemman työpäivän kaikille myyjillemme. Rohkaisemme teitä olemaan avoimia uuden oppimiselle, ja olemme täällä tukemassa teitä matkallanne kohti menestystä. Liittykää mukaan ja annetaan yhdessä turvallisemman työympäristön ja ammattimaisemman asiakaspalvelun alku!

Lisäksi tarjoamme palvelun, jossa työntekijä voi soittaa luottamuksella puhelun, jossa tilannetta puretaan. Puhelimeen vastaa aina terveydenhuollon ammattilainen, joka pystyy antamaan neuvoja ja ohjausta tilanteen vaatimalla tavalla.

Kouluttajamme ovat itse terveydenhuollon ammattilaisia, joten he pystyvät jakamaan arvokasta tietoa ja kokemuksia koulutuksen aikana.

Koulutukset pidetään lähikoulutuksina ryhmille, mikä mahdollistaa tehokkaamman oppimisen ja henkilökohtaisemman vuorovaikutuksen. Tulemme siis suoraan teidän luoksenne!

Liittykää mukaan ja yhdessä varmistamme turvallisemman työympäristön kaikille!